veelgestelde vragen
Om het je makkelijk te maken hebben we de meest gestelde vragen voor je op een rij gezet. Staat je vraag er niet tussen, of wil je liever persoonlijk contact? Wij zitten voor je klaar.
Bestellen
Hoe kan ik een account aanmaken?
Dat gaat heel eenvoudig, als je onderstaande stappen volgt heb je zo een account aangemaakt:
- Ga naar ‘inloggen’ rechts bovenaan de pagina
- Klik op de volgende pagina op 'maak account aan' en vul de gevraagde gegevens in
- Vervolgens klik je op 'doorgaan'
- Je account is nu aangemaakt
- Links onder 'menu' vind je de mogelijkheid om eventuele wijzigingen aan te brengen
Gratis en duurzame bezorging vanaf €50 met Budbee in Vlaanderen. Voor orders onder dit bedrag vragen we een bijdrage in de bezorgkosten van €4.95. Kies je voor PostNL dan vragen we een bijdrage van €5.95 bij orders tot €50 daarboven betaal je een bijdrage van €0.99 in de bezorgkosten.
Let op: De bezorger van je bestelling zal vragen om een geldig ID, dit in verband met de 18+ check met betrekking tot de alcoholwet.
Wij bezorgen je bestelling met Budbee, Instabox en PostNL. Heb je vragen over je bestelling of de bezorging daarvan? Onze klantenservice helpt je graag verder! Stuur een e-mail naar info@neleman.be of bel ons op 078 484 533 (maandag tot en met vrijdag van 9:00 - 18:00 uur).
Let op: De bezorger van je bestelling zal vragen om een geldig ID, dit in verband met de 18+ check met betrekking tot de alcoholwet.
We houden je maar al te graag op de hoogte. Zo ook over jouw wijnbestelling.
- Als je bestelling correct is afgehandeld ontvang je de orderbevesting per e-mail;
- Nadat we je pakket klaar hebben gemaakt voor verzending en deze is ontvangen bij onze vervoerder ontvang je een track & trace link in je e-mail. De track & trace link vind je ook altijd terug onder je eigen account op onze website;
- Met de track & trace kun je zien wanneer je de bezorger kunt verwachten en kun je indien gewenst ook een ander bezorgmoment kiezen (wel zo makkelijk!).